Śląski Związek Ju-Jitsu organizuje wyjazd na  17TH BALKAN OPEN CHAMPIONSHIP

(REGIONAL SOUTH-EAST AND EAST JU-JITSU CHAMPIONSHIP)

U8, U10, U12,

World Cup U14/ U16

Regional JJIF Ranking event for U18, U21, and Adults

który odbędzie się w dniach 16.09-18.09.2022 w Banja-Luka, REPUBLIKA BOSNIA AND HERZEGOVINA

Zawody odbywają się w konkurencjach

Fighting

Ne-waza

Duo

Duo Show

W kategoriach wiekowych

Children U10 -8/9 (year of birth 2014/2013)

Cadets U12 – 10/11 (year of birth 2012/2011)

Cadets U14 – 12/13 years old (year of birth 2010/2009) World Cup U14

Youth U16 – 14/15 years old (year of birth 2008/2007) World Cup U16

Youth U18 – 16/17 (year of birth 2006/2005) (JJIF Ranking event)

Adults U21 – 18/19/20 (year of birth 2002/2003/2004)(JJIF Ranking event)

Adults +21 (year of birth 2001 or earlier) (JJIF Ranking event)

 

Zawodników zgłaszamy do dnia 13.08.2022 na e-mail info@szjj.pl

Koszt uczestnictwa uzależniony od ilości zgłoszonych

I wariant minimum 48 uczestników

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16  start w jednej konkurencji  2200,00 zł

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16  start w dwóch konkurencjach  2400,00 zł

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21  start w jednej konkurencji  2300,00 zł

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21  start w dwóch konkurencjach  2500,00 zł

Koszt uczestnictwa dla trenera 2000,00zł

II wariant minimum 25 uczestników

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16   start w jednej konkurencji  2500,00 zł

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16  start w dwóch konkurencjach  2700,00 zł

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21  start w jednej konkurencji  2600,00 zł

Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21  start w dwóch konkurencjach  2800,00 zł

Koszt uczestnictwa dla trenera 2300,00zł

Ostateczna kwota może ulec zmianie ze względu na kurs euro !!!

Kwoty wpłacamy na konto ŚZJJ do dnia 13.08.2022

Numer konta: 57109020240000000115533224

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania wyjazdu w związku z sytuacją panującą  w związku z pandemią Covid 19, oraz małą ilością zgłoszonych uczestników

I wariant minimum 48 uczestników

II wariant minimum 25 uczestników

Koszt uczestnictwa zawiera

– Transport

– 3 Noclegi plus wyżywienie zgodnie z pakietem organizatora

– Opłata Startowa

– Koszty ubezpieczenia

Informacje organizacyjne

Zieliński Roman 501-218-842

Informacje finansowe (wpłaty, faktury)

Piechota Mirosława  668-984-476