Śląski Związek Ju-Jitsu organizuje wyjazd na 17TH BALKAN OPEN CHAMPIONSHIP
(REGIONAL SOUTH-EAST AND EAST JU-JITSU CHAMPIONSHIP)
U8, U10, U12,
World Cup U14/ U16
Regional JJIF Ranking event for U18, U21, and Adults
który odbędzie się w dniach 16.09-18.09.2022 w Banja-Luka, REPUBLIKA BOSNIA AND HERZEGOVINA
Zawody odbywają się w konkurencjach
Fighting
Ne-waza
Duo
Duo Show
W kategoriach wiekowych
Children U10 -8/9 (year of birth 2014/2013)
Cadets U12 – 10/11 (year of birth 2012/2011)
Cadets U14 – 12/13 years old (year of birth 2010/2009) World Cup U14
Youth U16 – 14/15 years old (year of birth 2008/2007) World Cup U16
Youth U18 – 16/17 (year of birth 2006/2005) (JJIF Ranking event)
Adults U21 – 18/19/20 (year of birth 2002/2003/2004)(JJIF Ranking event)
Adults +21 (year of birth 2001 or earlier) (JJIF Ranking event)
Zawodników zgłaszamy do dnia 13.08.2022 na e-mail info@szjj.pl
Koszt uczestnictwa uzależniony od ilości zgłoszonych
I wariant minimum 48 uczestników
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16 start w jednej konkurencji 2200,00 zł
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16 start w dwóch konkurencjach 2400,00 zł
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21 start w jednej konkurencji 2300,00 zł
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21 start w dwóch konkurencjach 2500,00 zł
Koszt uczestnictwa dla trenera 2000,00zł
II wariant minimum 25 uczestników
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16 start w jednej konkurencji 2500,00 zł
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-10 do U-16 start w dwóch konkurencjach 2700,00 zł
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21 start w jednej konkurencji 2600,00 zł
Koszt uczestnictwa dla zawodnika U-18 do Adults +21 start w dwóch konkurencjach 2800,00 zł
Koszt uczestnictwa dla trenera 2300,00zł
Ostateczna kwota może ulec zmianie ze względu na kurs euro !!!
Kwoty wpłacamy na konto ŚZJJ do dnia 13.08.2022
Numer konta: 57109020240000000115533224
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania wyjazdu w związku z sytuacją panującą w związku z pandemią Covid 19, oraz małą ilością zgłoszonych uczestników
I wariant minimum 48 uczestników
II wariant minimum 25 uczestników
Koszt uczestnictwa zawiera
– Transport
– 3 Noclegi plus wyżywienie zgodnie z pakietem organizatora
– Opłata Startowa
– Koszty ubezpieczenia
Informacje organizacyjne
Zieliński Roman 501-218-842
Informacje finansowe (wpłaty, faktury)
Piechota Mirosława 668-984-476